Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/219
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖеліба, Олександр Володимирович-
dc.date.accessioned2018-04-20T06:44:16Z-
dc.date.available2018-04-20T06:44:16Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЖеліба О.В. Урок історії: спроба відповіді на виклики сьогодення // Історія в рідній школі. – 2015. - №4. – С. 15-18.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/219-
dc.description.abstractНе зважаючи на детальні дослідження елементів уроку із використанням сучасних розвивальних технологій та концепції критичного мислення, у школі продовжує домінувати репродуктивні форми навчання історії. Отже, при достатньо якісній сучасній теорії методики навчання історії, практика навчання історії залишається в полоні традиційний освітніх концепцій. Зважаючи на це, метою даного доробку є формування нової концепції навчання історії у 10-11 класах.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleУрок історії: спроба відповіді на виклики сьогоденняuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Розташовується у зібраннях:Історико-юридичний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
43624846.pdf304,06 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.