Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2208
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Bilan, Inna | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-15T06:37:17Z | - |
dc.date.available | 2021-11-15T06:37:17Z | - |
dc.date.issued | 2021-07-04 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2208 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено аналізу сутності поняття «естетична компетентність» у психолого-педагогічній літературі. Обґрунтовано, що вища школа повинна забезпечувати розвиток і вдосконалення цієї компетентності при підготовці майбутніх учителів. Узагальнено визначення естетичної компетентності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Manchester, Great Britain: Peal Press Ltd | uk_UA |
dc.subject | естетична компетентність | uk_UA |
dc.subject | розвиток | uk_UA |
dc.subject | майбутній учитель | uk_UA |
dc.title | Дефініції поняття «естетична компетентність» у психолого-педагогічній літературі | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
5) 4-5, 2021, Manchester.pdf | 475,12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.