Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2213
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лосєва, Н. М. | - |
dc.contributor.author | Білан, І. В. | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-15T11:26:31Z | - |
dc.date.available | 2021-11-15T11:26:31Z | - |
dc.date.issued | 2020-11-24 | - |
dc.identifier.udc | 378.016 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2213 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто проблему необхідності та важливості про- фесійного самовдосконалення викладача на сучасному етапі розвитку освіти. Проаналізовано деякі підходи вчених до змісту поняття «само- вдосконалення» особистості, шляхи цілеспрямованої діяльності викла- дачів у реалізації цього процесу. Наголошено, що професійне самовдо- сконалення викладача пов’язане з його особистісним розвитком і є не- обхідною умовою новацій в освіті. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ., м. Харків: ХНПУ, 2020 | uk_UA |
dc.subject | самовдосконалення | uk_UA |
dc.subject | професійне самовдоскона- лення | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | викладач | uk_UA |
dc.title | АКТУАЛЬНІСТЬ ПИТАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ СУЧАСНОГО ВИКЛАДАЧА | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2 Харків 2020.pdf | 166,4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.