Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2213
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛосєва, Н. М.-
dc.contributor.authorБілан, І. В.-
dc.date.accessioned2021-11-15T11:26:31Z-
dc.date.available2021-11-15T11:26:31Z-
dc.date.issued2020-11-24-
dc.identifier.udc378.016-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2213-
dc.description.abstractРозглянуто проблему необхідності та важливості про- фесійного самовдосконалення викладача на сучасному етапі розвитку освіти. Проаналізовано деякі підходи вчених до змісту поняття «само- вдосконалення» особистості, шляхи цілеспрямованої діяльності викла- дачів у реалізації цього процесу. Наголошено, що професійне самовдо- сконалення викладача пов’язане з його особистісним розвитком і є не- обхідною умовою новацій в освіті.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisher., м. Харків: ХНПУ, 2020uk_UA
dc.subjectсамовдосконаленняuk_UA
dc.subjectпрофесійне самовдоскона- ленняuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectвикладачuk_UA
dc.titleАКТУАЛЬНІСТЬ ПИТАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ СУЧАСНОГО ВИКЛАДАЧАuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2 Харків 2020.pdf166,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.