Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2258
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вовк, Л. П. | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-30T09:02:03Z | - |
dc.date.available | 2021-11-30T09:02:03Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.udc | 374.7.09"18/19" | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2258 | - |
dc.description.abstract | У статті розкривається важлива проблема – розвиток позашкільної освіти на тлі самореалізації української соціальної спільноти у ІІ пол. ХІХ – 20-х рр. ХХ ст. Цей період в історії освіти є визначним, оскільки відбувалось відкриття ліцеїв, гімназій, університетів, формувались наукові товариства, з’являлись публічні бібліотеки, що сприяло збагаченню освітніх ресурсів, збільшенню кількості освіт- ніх можливостей, а також підвищенню інтересу суспільства до освіти. Автором уточнено, що провідним напрямом освіти дорослих того періоду було прагнення знайти співвідношення між змістом підтримуючого та інноваційного навчання. У статті охарактеризовано зв’язок різних аспектів зі змістом тогочасної позашкільної освіти, таких як принципи державотворення, суспільно- політичне, національне, моральне, духовно-релігійне життя України. На основі вивчення й аналізу архівних джерел, документів, наукової літератури і періодики з’ясовується пріоритетність тенденцій освіти дорослих, поетапна детермінованість їх характеру і спрямованості соціокультурними умовами, філософією освіти як характеристиками самореалізації соціуму, особливості організаційно-педагогічного забезпечення проблеми. Досліджується історія освіти дорослих, її сприяння вирішенню педагогічних, психологічних, соціальних, культурологічних, історичних проблем сучасності, проєктуванню науково-теоретичного пошуку і забезпеченню розбудови освіти. Акцентується, що генезис проблеми розкриває демократичні, гуманістичні показники освітніх основ українського менталітету. Виокремлюється гуманіс- тичний аспект проблеми, який посилюється у зв’язку з вивченням досвіду, спря- мованого на визначення людини як найвищої цінності. Визначається, що зміст, принципи та структура неперервної освіти мають орієнтуватися на сучасний стан соціуму, його національно-культурні особли- вості. Важливим напрямом освітнього процесу дорослих має бути врахування тенденцій вітчизняної освіти замість переймання зарубіжних ідей, оскільки під час навчання це допоможе взяти до уваги певні риси в рамках нашого менталі- тету. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ | uk_UA |
dc.subject | освіта дорослих | uk_UA |
dc.subject | український соціум | uk_UA |
dc.subject | неформальна освіта | uk_UA |
dc.title | ОСВІТА ДОРОСЛИХ У КОНТЕКСТІ ІСТОРІЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ УКРАЇНСЬКОГО СОЦІУМУ (ІІ ПОЛ. ХІХ – 20-ТІ РР. ХХ СТ.) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2021 р., № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
13.pdf | 199,01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.