Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2275
Назва: | Особливості формування ціннісного ставлення до власного здоров'я у дітей старшого дошкільного віку засобами розвивального середовища ЗДО |
Автори: | Сергієнко, Інна Олександрівна |
Ключові слова: | здоровий спосіб життя ставлення до здоров’я здоров’язбережувальне середовище ЗДО |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Робота присвячена розкриттю теоретичних та практичних засад такої важливої проблеми сьогодення, як валеологія дошкільного дитинства. У роботі звертається увага на важливість формування у дітей ставлення до здоров’я як до цінності. Доведено, що це може бути досягнуто з розвитком у дітей самосвідомості та за проведенням відповідної педагогічної роботи . Автором досліджено проблему на теоретичному та емпіричному рівнях. Обґрунтовано поняття «формування ціннісного ставлення до власного здоров'я у дітей старшого дошкільного віку засобами розвивального середовища ЗДО». Розроблено критерії та показники сформованості у дітей 6-7 років ціннісного ставлення до здоров’я. На основі експериментального вивчення стану практики закладу дошкільної освіти визначено три рівні сформованості такого ставлення. З метою коригування вищезазначеного процесу розроблено та апробовано систему роботи, яка реалізувалася у межах формувальної частини експериментального дослідження. Проведення повторних методів діагностики на контрольному етапі дослідження засвідчило правомірність висунутої автором наукової гіпотези та ефективність педагогічних умов формування ціннісного ставлення до власного здоров'я у дітей старшого дошкільного віку засобами розвивального середовища ЗДО. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2275 |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Валеологічне_дошк_Сергієнко.pdf | 1,54 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.