Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2285
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛосєва, Н. М.-
dc.contributor.authorПузирьов, В. Є.-
dc.contributor.authorТерменжи, Д.-
dc.date.accessioned2022-01-10T11:04:16Z-
dc.date.available2022-01-10T11:04:16Z-
dc.date.issued2021-11-12-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2285-
dc.description.abstractМетою доповіді є висвітлення авторського досвіду розробки і використання дистанційного курсу з математичних дисциплін для організації самостійної роботи студентів. Виявлено та проаналізовано основні задачі, що стоять перед викладачем під час організація самостійної роботи студентів на прикладі дистанційного курсу з математичної дисципліни.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСуми : ФОП Цьома С.П., 2021uk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectсамостійна робота студентаuk_UA
dc.subjectцифрова педагогікаuk_UA
dc.subjectLMS Moodleuk_UA
dc.titleОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА У РЕАЛІЯХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2021__ІТМ-2021_16-12-оновлено-154-156.pdf733,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.