Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2314
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Самойленко, Г. В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-02T13:09:13Z | - |
dc.date.available | 2022-02-02T13:09:13Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.udc | 821.161.1’04.09 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2314 | - |
dc.description.abstract | У статті вперше в систематизованому вигляді розкрито в повісті М. Гоголя «Сорочинський ярмарок» використання кольору в тісному взаємозв’язку з його смисловим навантаженням ще з часів прийняття християнства на Русі і закріплення його в народній творчості та худож- ній літературі. Автор статті на конкретних прикладах мовних струк- тур, у яких використані різні назви кольорів показує, як Гоголь користу- ється цими кольорами за певної поведінки персонажів «Сорочинського ярмарку», і змінює семантику кольорових відтінків, а то і замінює іншим кольором. Гоголь використовує не лише багатогранну гамму різних кольорів, але й їх відтінків, що дає можливість яскравіше намалювати портрети героїв, їх одяг, але й обставини, в яких проходить дійство. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НДУ ім. М. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | «Сорочинський ярмарок» | uk_UA |
dc.subject | різнобарв’я кольорів | uk_UA |
dc.title | Гоголівський колорит в сюжетній основі повісті «Сорочинський ярмарок» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Література та культура Полісся. Випуск 104 (2021 р.) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
7.pdf | 737,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.