Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2343
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмілик, Яна Олексіївна-
dc.date.accessioned2022-05-18T09:05:12Z-
dc.date.available2022-05-18T09:05:12Z-
dc.date.issued2021-12-20-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2343-
dc.description.abstractНа теоретичному рівні обґрунтовано зміст та структуру уміння долати агресію як феномену особистісного зростання, визначено особливості формування у дітей старшого дошкільного віку даного інтегративного уміння, яке засвідчується здатністю аналізувати ситуацію та причини виникнення конфлікту,регулювати емоції та поведінку, приймати продуктивні рішення та проявляти власну гідність. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження розроблено програму й методики констатувального, формувального й контрольного етапів експериментальної роботи. Розроблено критерії, показники та рівні сформованості у дітей 5-7 років уміння долати агресію, визначено й обґрунтовано педагогічні умови та методи оптимізації виховного процесу, спрямованого на розвиток у старших дошкільників системи необхідних знань та умінь, оснащення педагогів і батьків сучасними методами формування у досліджуваних саморегуляції поведінкиuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectдитяча агресіяuk_UA
dc.subjectуміння долати агресіюuk_UA
dc.titleПедагогічні умови формування у дітей старшого дошкільного віку уміння долати агресіюuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Смілик_магістерська_2021.pdf1,27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.