Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2343
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Смілик, Яна Олексіївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-18T09:05:12Z | - |
dc.date.available | 2022-05-18T09:05:12Z | - |
dc.date.issued | 2021-12-20 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2343 | - |
dc.description.abstract | На теоретичному рівні обґрунтовано зміст та структуру уміння долати агресію як феномену особистісного зростання, визначено особливості формування у дітей старшого дошкільного віку даного інтегративного уміння, яке засвідчується здатністю аналізувати ситуацію та причини виникнення конфлікту,регулювати емоції та поведінку, приймати продуктивні рішення та проявляти власну гідність. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження розроблено програму й методики констатувального, формувального й контрольного етапів експериментальної роботи. Розроблено критерії, показники та рівні сформованості у дітей 5-7 років уміння долати агресію, визначено й обґрунтовано педагогічні умови та методи оптимізації виховного процесу, спрямованого на розвиток у старших дошкільників системи необхідних знань та умінь, оснащення педагогів і батьків сучасними методами формування у досліджуваних саморегуляції поведінки | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | дитяча агресія | uk_UA |
dc.subject | уміння долати агресію | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови формування у дітей старшого дошкільного віку уміння долати агресію | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Смілик_магістерська_2021.pdf | 1,27 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.