Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2352
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкроцька, Оксана Анатоліївна-
dc.date.accessioned2022-05-18T09:28:18Z-
dc.date.available2022-05-18T09:28:18Z-
dc.date.issued2021-12-20-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2352-
dc.description.abstractТема досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представлені у трьох розділах роботи. На теоретичному рівні обґрунтована проблема соціалізації старших дошкільників, зокрема: проаналізовано стан вивчення питання особливостей соціального розвитку дітей 5-6 років у психолого-педагогічних дослідженнях; здійснено огляд та відповідну аналітичну роботу над джерельною базою з вивчення проблеми формування соціалізованості дітей старшого дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, розроблена програма й методика констатувального, формувального й контрольного етапів педагогічного експерименту. Розроблені критерії, показники сформованості соціалізованості старших дошкільників та схарактеризовані його рівні, на основі виділених педагогічних умов розроблено програму вдосконалення соціального розвитку та соціалізованості старших дошкільників в умовах ЗДОuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectсоціальний розвитокuk_UA
dc.subjectсоціалізованість дитини 5-6 роківuk_UA
dc.subjectчинники соціалізаціїuk_UA
dc.titleПедагогічні умови соціалізації дошкільників в умовах ЗДОuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Скроцька_магістерська_2021.pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.