Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2354
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарченко, Тетяна Юріївна-
dc.date.accessioned2022-05-18T09:32:38Z-
dc.date.available2022-05-18T09:32:38Z-
dc.date.issued2021-12-20-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2354-
dc.description.abstractТема досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представлені у трьох розділах роботи. На теоретичному рівні обґрунтована проблема розвитку естетичної культури старших дошкільників, зокрема: проаналізовано стан вивчення питання художньо-естетичного розвитку дітей 5-6 років у психолого-педагогічних дослідженнях; здійснено огляд та відповідну аналітичну роботу над джерельною базою з вивчення проблеми формування естетичної культури дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчої діяльності в умовах закладу дошкільної освіти. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, розроблена програма й методика констатувального, формувального й контрольного етапів педагогічного експерименту. Розроблені критерії, показники сформованості естетичної культури старших дошкільників та схарактеризовані її рівні, на основі виділених педагогічних умов розроблено програму вдосконалення естетичної культури на заняттях з образотворчої діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectестетична культура дітей 5-6 роківuk_UA
dc.subjectобразотворча діяльність дитини 5-6 роківuk_UA
dc.subjectхудожньо-естетичний розвитокuk_UA
dc.subjectмистецька компетентністьuk_UA
dc.titleПедагогічні умови формування у дітей 5-6 років естетичної культури на заняттях з образотворчої діяльностіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Харченко_магістерська_2021.pdf1,4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.