Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2355
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чернишова, Галина Вадимівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-18T09:34:59Z | - |
dc.date.available | 2022-05-18T09:34:59Z | - |
dc.date.issued | 2021-12-20 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2355 | - |
dc.description.abstract | Тема магістерської роботи досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представлені у трьох розділах роботи. На теоретичному рівні обґрунтована проблема художнього конструювання старших дошкільників, зокрема: проаналізовано стан вивчення питання художньо-естетичного розвитку дітей 5-6 років у психолого-педагогічних дослідженнях; здійснено огляд та відповідну аналітичну роботу над джерельною базою з вивчення проблеми розвитку художньо-продуктивної компетенції дітей 5-6 років в умовах закладу дошкільної освіти. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, розроблена програма й методика констатувального, формувального й контрольного етапів педагогічного експерименту. Розроблені критерії, показники сформованості художньо-продуктивної компетенції у конструюванні дошкільників та схарактеризовані його рівні, на основі виділених педагогічних умов розроблено програму вдосконалення художньо-естетичного розвитку дітей 5-6 років в умовах ЗДО. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | художньо-естетичний розвиток | uk_UA |
dc.subject | художня діяльність | uk_UA |
dc.subject | художнє конструювання | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови організації художньо-продуктивної (конструювання) діяльності дітей старшого дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Чернишова_магістерська_2021.pdf | 2,51 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.