Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2355
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧернишова, Галина Вадимівна-
dc.date.accessioned2022-05-18T09:34:59Z-
dc.date.available2022-05-18T09:34:59Z-
dc.date.issued2021-12-20-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2355-
dc.description.abstractТема магістерської роботи досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представлені у трьох розділах роботи. На теоретичному рівні обґрунтована проблема художнього конструювання старших дошкільників, зокрема: проаналізовано стан вивчення питання художньо-естетичного розвитку дітей 5-6 років у психолого-педагогічних дослідженнях; здійснено огляд та відповідну аналітичну роботу над джерельною базою з вивчення проблеми розвитку художньо-продуктивної компетенції дітей 5-6 років в умовах закладу дошкільної освіти. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, розроблена програма й методика констатувального, формувального й контрольного етапів педагогічного експерименту. Розроблені критерії, показники сформованості художньо-продуктивної компетенції у конструюванні дошкільників та схарактеризовані його рівні, на основі виділених педагогічних умов розроблено програму вдосконалення художньо-естетичного розвитку дітей 5-6 років в умовах ЗДО.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectхудожньо-естетичний розвитокuk_UA
dc.subjectхудожня діяльністьuk_UA
dc.subjectхудожнє конструюванняuk_UA
dc.titleПедагогічні умови організації художньо-продуктивної (конструювання) діяльності дітей старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чернишова_магістерська_2021.pdf2,51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.