Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2356
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШапарець, Маргарита Андріївна-
dc.date.accessioned2022-05-18T09:36:38Z-
dc.date.available2022-05-18T09:36:38Z-
dc.date.issued2021-12-20-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2356-
dc.description.abstractМагістерська робота виконана на теоретичному й емпіричному рівнях. На теоретичному рівні, внаслідок аналізу психолого-педагогічних досліджень, обґрунтований категоріально-понятійний апарат з проблеми формування у дітей позитивного ставлення до ЗДО. Проаналізовані сучасні наукові підходи до трактування проблеми формування позитивного ставлення у дітей. Охарактеризовані особливості формування у дітей молодшого дошкільного віку позитивного ставлення до ЗДО. На емпіричному рівні, в межах педагогічного експерименту, розроблені програма і методика вивчення особливостей прояву та рівнів сформованості позитивного ставлення до ЗДО у молодших дошкільників. Розроблена система роботи з оптимізації педагогічних умов виховання формування позитивного ставлення до ЗДО у дітей, що почали відвідувати освітній заклад та перевірена її ефективність.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпозитивне ставлення до ЗДОuk_UA
dc.subjectадаптація до закладу освітиuk_UA
dc.titleФормування позитивного ставлення до ЗДО у дітей, що почали відвідувати освітній закладuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шапарець_магістерська_2021.pdf1,07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.