Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2357
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевченко, Валентина Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-05-18T12:04:59Z-
dc.date.available2022-05-18T12:04:59Z-
dc.date.issued2021-12-20-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2357-
dc.description.abstractТема магістерської роботи досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представлені у трьох розділах роботи. На теоретичному рівні обґрунтована проблема формування екологічної культури дітей 5-6 років, зокрема: проаналізовано стан вивчення питання розвитку екологічної культури дітей старшого дошкільного віку у психолого-педагогічних дослідженнях; здійснено огляд та відповідну аналітичну роботу над джерельною базою з вивчення особливостей формування екологічної культури та її зміст у дітей 5-6 років в умовах закладу дошкільної освіти. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, розроблена програма й методика констатувального, формувального й контрольного етапів педагогічного експерименту. Розроблені критерії, показники сформованості екологічної культури старших дошкільників та схарактеризовані їх рівні, на основі виділених педагогічних умов розроблено програму оптимізації розвитку екологічної культури дітей 5-6 років сучасними засобами, які мають місце в освітньому процесі ЗДО.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectекологічне вихованняuk_UA
dc.subjectекологічний розвиток старших дошкільниківuk_UA
dc.subjectекологічна культура дітейuk_UA
dc.subjectформування екологічної культуриuk_UA
dc.titleПедагогічні умови формування у дітей дошкільного віку екологічної культуриuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шевченко_магістерська_2021.pdf1,67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.