Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2358
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шмагіна, Руслана Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-18T12:07:33Z | - |
dc.date.available | 2022-05-18T12:07:33Z | - |
dc.date.issued | 2021-12-20 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2358 | - |
dc.description.abstract | Тема магістерської роботи досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представлені у трьох розділах роботи. На теоретичному рівні обґрунтована проблема формування продуктивної уяви, фантазії дітей 5-6 років, зокрема: проаналізовано стан вивчення питання розвитку уяви дітей старшого дошкільного віку у психолого-педагогічних дослідженнях; здійснено огляд та відповідну аналітичну роботу над джерельною базою з вивчення особливостей розвитку продуктивної уяви, фантазії, чинників розвитку у старших дошкільників в умовах закладу дошкільної освіти. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, розроблена програма й методика констатувального, формувального й контрольного етапів педагогічного експерименту. Розроблені критерії, показники сформованості продуктивної уяви, фантазії старших дошкільників та схарактеризовані їх рівні, на основі виділених педагогічних умов розроблено програму оптимізації розвитку продуктивної уяви, фантазії засобами художньої діяльності старших дошкільників в умовах ЗДО | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | пізнавальний розвиток | uk_UA |
dc.subject | продуктивна (творча) уява | uk_UA |
dc.subject | художня дитяча діяльність | uk_UA |
dc.title | Формування продуктивної уяви старших дошкільників у художній діяльності | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шмагіна_магістерська_2021.pdf | 1,28 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.