Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2359
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВинник, Леся Петрівна-
dc.date.accessioned2022-05-18T12:29:44Z-
dc.date.available2022-05-18T12:29:44Z-
dc.date.issued2021-12-20-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2359-
dc.description.abstractУ трьох розділах роботи представлено результати вивчення проблеми. На теоретичному рівні обґрунтовано зміст та структуру пізнавального розвитку, визначено особливості формування у дітей старшого дошкільного віку пізнавального інтересу, здатності до дослідництва та допитливості як базової якості особистості. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, розроблено програму й методики констатувального, формувального й контрольного етапів експериментальної роботи. Розроблено критерії, показники та рівні пізнавального розвитку дітей 5-7 років, визначено й обґрунтовано педагогічні умови та методи оптимізації виховного процесу, спрямованого на розвиток у старших дошкільників допитливості та дослідницької діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпізнавальний розвитокuk_UA
dc.subjectдопитливістьuk_UA
dc.titleПедагогічні умови пізнавального розвитку дітей старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Винник_магістерська_2021.pdf1,52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.