Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2359
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Винник, Леся Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-18T12:29:44Z | - |
dc.date.available | 2022-05-18T12:29:44Z | - |
dc.date.issued | 2021-12-20 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2359 | - |
dc.description.abstract | У трьох розділах роботи представлено результати вивчення проблеми. На теоретичному рівні обґрунтовано зміст та структуру пізнавального розвитку, визначено особливості формування у дітей старшого дошкільного віку пізнавального інтересу, здатності до дослідництва та допитливості як базової якості особистості. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, розроблено програму й методики констатувального, формувального й контрольного етапів експериментальної роботи. Розроблено критерії, показники та рівні пізнавального розвитку дітей 5-7 років, визначено й обґрунтовано педагогічні умови та методи оптимізації виховного процесу, спрямованого на розвиток у старших дошкільників допитливості та дослідницької діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | пізнавальний розвиток | uk_UA |
dc.subject | допитливість | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови пізнавального розвитку дітей старшого дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Винник_магістерська_2021.pdf | 1,52 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.