Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2360
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончарук, Наталія Андріївна-
dc.date.accessioned2022-05-20T13:42:28Z-
dc.date.available2022-05-20T13:42:28Z-
dc.date.issued2021-12-20-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2360-
dc.description.abstractРобота досліджувалася на теоретичному й емпіричному рівнях та складалася з трьох розділів. У першому розділі розглянуто питання пов’язані з проблемою самостійності у дошкільників, особливостями виховання самостійності та як саме гра може впливати на виховання дітей старшого дошкільного віку. Проаналізована психолого-педагогічна література, виявлено компоненти самостійності та невід'ємну роль гри у вихованні й розвитку цих компонентів в дітей старшого дошкільного віку. У другому розділі виділено критерії та показники формування самостійності у дітей старшого дошкільного віку та проаналізовано результати вивчення стану вихованості самостійності у старших дошкільників. У третьому розділі виділено педагогічні умови виховання самостійності дітей старшого дошкільного віку засобами гри та здійснено їх практичне вивчення. Проведений формувальний етап експерименту, підведено підсумки дослідно-експериментальної роботиuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсамостійністьuk_UA
dc.subjectігрова діяльністьuk_UA
dc.titleВиховання самостійності у дітей старшого дошкільного віку засобами гриuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гончарук_магістерська_2021.pdf1,42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.