Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2485
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрільця, Максима Вікторовича-
dc.date.accessioned2022-09-22T10:37:35Z-
dc.date.available2022-09-22T10:37:35Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2485-
dc.description.abstractМагістерська робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел із 44 найменувань та додатків. Загальний обсяг роботи становить 91 стор., на яких представлено 29 рисунків, 4 таблиці та 4 додатки. У роботі розглянуто сучасний стан та перспективи розвитку транспорту з електроприводом в Україні та у країнах Європи. Проаналізовано ефективність використання електродвигунів різного типу в сучасних рухомих пристроях: фізичну, економічну та екологічну складові. Визначено ефективні способи керування двигуном.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectасинхронний електродвигунuk_UA
dc.subjectсинхронний електродвигунuk_UA
dc.subjectсинусоїдальний сигналuk_UA
dc.subjectширотно імпульсна модуляціяuk_UA
dc.subjectчастотний перетворювачuk_UA
dc.subjectвекторне управлінняuk_UA
dc.subjectмікроконтроллерuk_UA
dc.titleРОЗРОБКА МАЛОПОТУЖНИХ ТРИФАЗНИХ ДВИГУНІВ ДЛЯ СУЧАСНИХ РУХОМИХ ПРИСТРОЇВuk_UA
Розташовується у зібраннях:014 (Математика) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стрілець.pdf4,29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.