Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2533
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПузій, Юлія Олексіївна-
dc.date.accessioned2022-10-21T16:07:37Z-
dc.date.available2022-10-21T16:07:37Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2533-
dc.description.abstractУ роботі обґрунтовано інноваційні підходи до формування загальнокультурної грамотності в учнів 8–9 класів під час засвоєння синтаксису та пунктуації в шкільному курсі української мови. У процесі аналізу психологопедагогічних та лінгводидактичних праць розкрито поняття «компетентнісний підхід», «міжпредметні зв’язки» та визначено особливості їх реалізації на уроках української мови.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНіжинський державний університет імені Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectзагальнокультурна грамотністьuk_UA
dc.subjectміжпредметні зв’язкиuk_UA
dc.titleМіжпредметні зв’язки як засіб формування загальнокультурної грамотності в учнів 8-9 класів на уроках української мовиuk_UA
dc.title.alternativeНаук. кер. – канд. пед. наук, доц. кафедри української мови, методики її навчання та перекладу Голуб Н.М.uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:014 Середня освіта (Українська мова і література) Магістерські

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пузій Ю. О._ магістерська робота.pdf789,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.