Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2605
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Антонова, Анжеліка Віталіївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-09T09:58:17Z | - |
dc.date.available | 2022-12-09T09:58:17Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2605 | - |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота виконана на теоретичному та практичному рівнях. На теоретичному рівні уточнено зміст та структуру провідних категорій, проаналізовано теоретичні аспекти виховання звукової культури мовлення в період дошкільного дитинства. Проаналізовано чинні програми щодо розвитку звукової культури мовлення дітей, виділено та обґрунтовано педагогічні умови формування звукової культури мовлення у дітей дошкільного віку. На емпіричному рівні визначено критерії, показники та рівні вихованості звукової культури мовлення у старших дошкільників, досліджено вплив батьків та педагогів на формування даної якості у дітей. Розроблено систему роботи з формування звукової культури мовлення дошкільників, перевірено її ефективність. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | звукова культура мовлення | uk_UA |
dc.subject | фонематичний слух | uk_UA |
dc.title | Шляхи та напрями формування звукової культури мовлення дітей у період дошкільного дитинства | uk_UA |
dc.type | Dataset | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Антонова_магістерська_2020.pdf | 1,4 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.