Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2605
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАнтонова, Анжеліка Віталіївна-
dc.date.accessioned2022-12-09T09:58:17Z-
dc.date.available2022-12-09T09:58:17Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2605-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота виконана на теоретичному та практичному рівнях. На теоретичному рівні уточнено зміст та структуру провідних категорій, проаналізовано теоретичні аспекти виховання звукової культури мовлення в період дошкільного дитинства. Проаналізовано чинні програми щодо розвитку звукової культури мовлення дітей, виділено та обґрунтовано педагогічні умови формування звукової культури мовлення у дітей дошкільного віку. На емпіричному рівні визначено критерії, показники та рівні вихованості звукової культури мовлення у старших дошкільників, досліджено вплив батьків та педагогів на формування даної якості у дітей. Розроблено систему роботи з формування звукової культури мовлення дошкільників, перевірено її ефективність.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectзвукова культура мовленняuk_UA
dc.subjectфонематичний слухuk_UA
dc.titleШляхи та напрями формування звукової культури мовлення дітей у період дошкільного дитинстваuk_UA
dc.typeDatasetuk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Антонова_магістерська_2020.pdf1,4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.