Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2613
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФінь, Світлана Михайлівна-
dc.date.accessioned2022-12-11T05:26:33Z-
dc.date.available2022-12-11T05:26:33Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2613-
dc.descriptionQualification work is performed on theoretical and practical levels. At the theoretical level, the content and structure of the leading categories are clarified, the theoretical aspects of the development of coherent speech of older preschool children are analyzed. The influence of didactic games on the development of coherent speech of older preschool children is revealed. The pedagogical conditions for the development of coherent speech development of older preschool children by means of didactic games are highlighted and substantiated. At the empirical level, the criteria, indicators and levels of formation of coherent speech in older preschoolers are determined, the influence of teachers on the development of this quality in children is studied. A system of work on the development of coherent speech of senior preschoolers by means of didactic games has been developed, its effectiveness has been tested.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота виконана на теоретичному та практичному рівнях. На теоретичному рівні уточнено зміст та структуру провідних категорій, проаналізовано теоретичні аспекти розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку. Розкрито вплив дидактичної гри на розвиток зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку. Виділено та обґрунтовано педагогічні умови розвитку розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичної гри. На емпіричному рівні визначено критерії, показники та рівні сформованості зв’язного мовлення у старших дошкільників, досліджено вплив педагогів на розвиток даної якості у дітей. Розроблено систему роботи з розвитку зв’язного мовлення старших дошкільників засобами дидактичної гри, перевірено її ефективність.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectзв'язне мовленняuk_UA
dc.subjectмовленнєва діяльністьuk_UA
dc.titleРозвиток зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами дидактичних ігорuk_UA
dc.typeDatasetuk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фінь_магістерська_2021.pdf1,52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.