Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2616
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗазимко, Марія Сергіївна-
dc.date.accessioned2022-12-11T05:34:31Z-
dc.date.available2022-12-11T05:34:31Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2616-
dc.descriptionThe theme of the master's thesis "Formation of a culture of activity in older preschool children in visual arts" was studied at the theoretical and empirical levels. The results of the study are presented in three sections of the paper. At the theoretical level, the problem of educating the culture of activity of older preschool children is substantiated, in particular: the state of studying the problem of the culture of preschool children's activity in psychological and pedagogical research is analyzed; a review and corresponding analytical work on the source base for studying the problem of forming the culture of activity of older preschoolers in play activities is carried out. To solve the empirical problems of the study, a program and methodology of the ascertaining, forming and control stages of the pedagogical experiment have been developed. Criteria, indicators and levels of formation of the culture of activity of children aged 6-7 years of life are developed on the basis of selected and justified pedagogical conditions.uk_UA
dc.description.abstractТема магістерської роботи «Формування культури діяльності у дітей старшого дошкільного віку в образотворчості» досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представлені у трьох розділах роботи. На теоретичному рівні обґрунтована проблема виховання культури діяльності дітей старшого дошкільного віку, зокрема: проаналізовано стан вивчення проблеми культури діяльності дошкільників у психолого-педагогічних дослідженнях; здійснено огляд та відповідну аналітичну роботу над джерельною базою з вивчення проблеми формування культури діяльності старших дошкільників в ігровій діяльності. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, розроблена програма й методика констатувального, формувального й контрольного етапів педагогічного експерименту. Розроблені критерії, показники та рівні сформованості культури діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкультура діяльності дітей 6-7 року життяuk_UA
dc.subjectобразотворчістьuk_UA
dc.titleФормування культури діяльності у дітей старшого дошкільного віку в образотворчостіuk_UA
dc.typeDatasetuk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зазимко_магістерська_2020.pdf1,21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.