Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2619
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кика, Людмила Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-11T05:40:22Z | - |
dc.date.available | 2022-12-11T05:40:22Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2619 | - |
dc.description | The theme of the master's thesis "development of artistic and aesthetic creativity in children of the 5th year of life by means of non-traditional drawing techniques" was studied at the theoretical and empirical levels. The results of the study are presented in three sections of the paper. At the theoretical level, the problem of developing artistic and aesthetic creativity of preschool children is substantiated, in particular: the state of studying the problem of developing the phenomenon of creativity in preschool children in psychological and pedagogical research is analyzed; the review and corresponding analytical work on the source base for studying the problem of developing artistic and aesthetic creativity by means of non-traditional drawing techniques in children of the fifth year was carried out. To solve the empirical problems of the study, a program and methodology of the ascertaining, forming and control stages of the pedagogical experiment have been developed. Criteria, indicators and levels of formation of the development of artistic and aesthetic activities by means of non-traditional drawing techniques are developed on the basis of selected and justified pedagogical conditions. | uk_UA |
dc.description.abstract | Тема магістерської роботи «Розвиток у дітей 5-го року життя художньо-естетичної творчості засобами нетрадиційних технік малювання» досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представлені у трьох розділах роботи. На теоретичному рівні обґрунтована проблема розвитку художньо-естетичної творчості дошкільників, зокрема: проаналізовано стан вивчення проблеми розвитку феномену творчості у дошкільників у психолого-педагогічних дослідженнях; здійснено огляд та відповідну аналітичну роботу над джерельною базою з вивчення проблеми розвитку художньо-естетичної творчості засобами нетрадиційних технік малювання у дітей п’ятого року. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, розроблена програма й методика констатувального, формувального й контрольного етапів педагогічного експерименту. Розроблені критерії, показники та рівні сформованості розвитку художньо-естетичної діяльності засобами нетрадиційних технік малювання на основі виділених та обґрунтованих педагогічних умов. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | образотворчість | uk_UA |
dc.subject | художньо-естетична творчість дошкільника | uk_UA |
dc.title | Розвиток у дітей 5-го року життя художньо-естетичної творчості засобами нетрадиційних технік малювання | uk_UA |
dc.type | Dataset | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кика_магістерська_2020.pdf | 1,15 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.