Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2631
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зеленько, А. С. | - |
dc.contributor.author | Зеленько, О. А. | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-12T13:33:44Z | - |
dc.date.available | 2022-12-12T13:33:44Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.udc | 81:1 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2631 | - |
dc.description.abstract | Розвідка присвячена визначенню ролі когнітивної парадигми психології з лінгвісти-кою. Наголошується, що започатковувалось питання зверненням до когнітивної лінгвістики. Відповідно наголосимо, що розв’язуване питання – це складова пробле-ми монографії, присвяченої реформуванню вищої школи суверенної України. Вона як частка проблеми вирішується на основі авторської методології соціальної педології. Після аналізу об’єкта дослідження свідомості прослідковується динаміка функціо-нуючого елітника як предмета дослідження. Останнє спрямовує дослідника на розгляд процесу самопізнання. Автор відштовхується від визначених ним принципів та аспектів дослідження, зокрема принципу парадигмальності та міжпредметності. Основоположним береться категорія свідомості. У ній називаються фізіологічна, емотивна та соціальна складові. Наголошується, що за основу беруться відповід-но закономірності взаємодії самоусвідомлюючого цивілізаційного елітника з само-організуючою ноосферою-системою. Автор звертає увагу, що саме на когнітивній парадигмі синтезом психології з лінгвістикою розкривається питання про роль і місце у процесі самоусвідомлення когнітивного підходу до витлумачення пояснення процесу формування названого процесу стосовно соціального компонента свідо-мості. Відзначається, що цьому сприяє синтез саме психології з лінгвістикою. Зрозумілою має бути бінарність автора розвідки. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НДУ ім. М. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | аспект | uk_UA |
dc.subject | когнітивний | uk_UA |
dc.subject | парадигма | uk_UA |
dc.title | Роль і місце психолого-лінгвістичної парадигматизації у витлумаченні процесу самоусвідомлення сучасника | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Література та культура Полісся. Випуск 106 (2022 р.) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
9.pdf | 862,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.