Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2651
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДмитренко, Марина Вячеславівна-
dc.date.accessioned2022-12-14T13:17:09Z-
dc.date.available2022-12-14T13:17:09Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2651-
dc.descriptionThe theme of the master's thesis "Formation of a sense of the comic by means of Puppet Theater in older preschool children" was studied at the theoretical and empirical levels. The results of the study are presented in three sections of the paper. At the theoretical level, the problem of forming a sense of the comic in preschool children is substantiated, in particular: the state of studying the peculiarities of educating the sense of the comic in older preschoolers in psychological and pedagogical research is analyzed; the review and corresponding analytical work on the source base for studying the problem of forming a sense of comic in older preschool children by means of puppet theater was carried out. To solve the empirical problems of the study, a program and methodology of the ascertaining, forming and control stages of the pedagogical experiment have been developed. Criteria and indicators of the formation of the sense of the comic of older preschoolers are developed and its levels are characterized, on the basis of the selected pedagogical conditions, a program for improving the formation of the sense of the comic of older preschoolers in the conditions of Health is developeduk_UA
dc.description.abstractТема магістерської роботи «Формування у дітей старшого дошкільного віку почуття комічного засобами лялькового театру» досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представлені у трьох розділах роботи. На теоретичному рівні обґрунтована проблема формування почуття комічного дошкільників, зокрема: проаналізовано стан вивчення питання особливостей виховання почуття комічного у старших дошкільників у психолого-педагогічних дослідженнях; здійснено огляд та відповідну аналітичну роботу над джерельною базою з вивчення проблеми формування почуття комічного дітей старшого дошкільного віку засобами лялькового театру. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, розроблена програма й методика констатувального, формувального й контрольного етапів педагогічного експерименту. Розроблені критерії, показники сформованості почуття комічного старших дошкільників та схарактеризовані його рівні, на основі виділених педагогічних умов розроблено програму вдосконалення формування почуття комічного старших дошкільників в умовах ЗДОuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпочуття комічногоuk_UA
dc.subjectтеатралізована діяльність дошкільниківuk_UA
dc.subjectляльковий театрuk_UA
dc.titleФормування у дітей старшого дошкільного віку почуття комічного засобами лялькового театруuk_UA
dc.typeDatasetuk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дмитренко_магістерська_2020.pdf647,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.