Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2657
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кальян, Валерія Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-14T13:52:00Z | - |
dc.date.available | 2022-12-14T13:52:00Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2657 | - |
dc.description | The study is devoted to the problem of Economic Education of older children, in particular, to determining the role of cooperation between preschool institutions and families of pupils on this problem. The role of the family, the influence of Family Management on the formation of the child's foundations of socio-economic experience are substantiated. An experimental diagnosis of the formation of elementary economic knowledge in older preschool children is carried out; factors influencing the process of Economic Education of children are determined, taking into account the cooperation of Health and family. Organizational and pedagogical conditions for the effectiveness of interaction between preschool education institutions and families in the economic upbringing of older preschool children are identified, justified and experimentally verified. Reasonable conclusions are given, and the appendices to the work contain the methods used in the experimental work | uk_UA |
dc.description.abstract | Дослідження присвячено проблемі економічного виховання дітей старшого віку, зокрема, з визначення ролі співпраці закладу дошкільної освіти та сімей вихованців з даної проблеми. Обґрунтовано роль сім’ї, вплив сімейного господарювання на формування у дитини засад соціально-економічного досвіду. Проведено експериментальну діагностику сформованості елементарних економічних знань у дітей старшого дошкільного віку; визначено чинники впливу на процес економічного виховання дітей з урахуванням співпраці ЗДО та родини. Виявлено, обґрунтовано та експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови ефективності взаємодії закладу дошкільної освіти та сім’ї з економічного виховання дітей старшого дошкільного віку. Надано обґрунтовані висновки, додатки до роботи містять методики, використані в експериментальній роботі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | економічне виховання | uk_UA |
dc.subject | економічний досвід | uk_UA |
dc.title | Економічне виховання старших дошкільників у взаємодії дошкільного навчального закладу і сім’ї | uk_UA |
dc.type | Dataset | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кальян_магістерська_2020.pdf | 554,02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.