Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2658
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКасіян, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-12-14T13:53:40Z-
dc.date.available2022-12-14T13:53:40Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2658-
dc.descriptionThe theme of master's work "Sensory education of children 4–5 years by means of didactic play" was studied at theoretical, empirical and statistical levels. The results of the study are available in three sections of the work. At the theoretical level, the problem of sensory development in children 4–5 years old by means of didactic play is substantiated, in particular: the method of research of sensory development was developed and its forming in children of the middle group was found out; assessed the effectiveness of the developed system of work on optimization of the process of sensory education, reasonably pedagogical conditions and developed a program of sensory development of children 4–5 years old by means of didactic games. Criteria, indicators and levels of formability of sensory education in children 4–5 years old by means of didactic play have been developeduk_UA
dc.description.abstractТема магістерської роботи «Сенсорне виховання дітей 4–5 років засобами дидактичної гри» досліджувалася на теоретичному, емпіричному та статистичному рівнях. Результати вивчення наявні у трьох розділах роботи. На теоретичному рівні обґрунтована проблема сенсорного розвитку у дітей 4–5 років засобами дидактичної гри, зокрема: розроблено методику дослідження сенсорного розвитку та з’ясовано його сформованість у дітей середньої групи ЗДО; надано оцінку ефективності розробленої системи роботи з оптимізації процесу сенсорного виховання, обґрунтовано педагогічні умови та складено програму сенсорного розвитку дітей 4–5 роківзасобами дидактичних ігор. Розроблені критерії, показники та рівні сформованості сенсорного виховання у дітей 4–5 років засобами дидактичної гри.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсенсорне вихованняuk_UA
dc.subjectдидактичні ігриuk_UA
dc.titleСенсорне виховання дітей 4–5 років засобами дидактичної гриuk_UA
dc.typeDatasetuk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Касіян_магістерська_2020.pdf1,71 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.