Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2664
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШахбанова, Марія Віталіївна-
dc.date.accessioned2022-12-16T05:25:53Z-
dc.date.available2022-12-16T05:25:53Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2664-
dc.descriptionThe theme of the master's thesis "Pedagogical conditions for the development of emotional intelligence in preschool age" was studied at the theoretical and empirical levels. The results of the study are presented in three sections. At the theoretical level, the problem of the need to develop the emotional intelligence of preschoolers is substantiated, in particular: the state of studying the problem of the development of the phenomenon in preschoolers in psychological and pedagogical research is analyzed; a review and relevant analytical work on the source base for studying the problem of emotional intelligence of preschool children. To solve the empirical problems of the research, the program and methods of the ascertaining, forming and control stages of the pedagogical experiment have been developed. Criteria, indicators and levels of formation of knowledge and skills of educators on the development of emotional intelligence are developed on the basis of selected reasonable pedagogical conditions.uk_UA
dc.description.abstractТема магістерської роботи «Педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту у дошкільному віці» досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представлені у трьох розділах роботи. На теоретичному рівні обґрунтована проблема необхідність розвитку емоційного інтелекту дошкільників, зокрема: проаналізовано стан вивчення проблеми розвитку феномену у дошкільників у психолого-педагогічних дослідженнях; здійснено огляд та відповідну аналітичну роботу над джерельною базою з вивчення проблеми розвитку емоційного інтелекту дітей дошкільного віку. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, розроблена програма й методика констатувального, формувального й контрольного етапів педагогічного експерименту. Розроблені критерії, показники та рівні сформованості знань і вмінь вихователів щодо розвитку емоційного інтелекту на основі виділених обґрунтованих педагогічних умовuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectінтелектuk_UA
dc.subjectемоційний інтелект дитини 5-6 роківuk_UA
dc.titleПедагогічні умови розвитку емоційного інтелекту у дошкільному віціuk_UA
dc.typeDatasetuk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шахбанова_магістерська_2020.pdf427,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.