Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2665
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКривенок, Альона Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-12-16T05:30:07Z-
dc.date.available2022-12-16T05:30:07Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2665-
dc.descriptionMaster's thesis on "Peculiarities of negative behavior in preschoolers from single-parent families" was performed on a theoretical and empirical level. At the theoretical level, a theoretical substantiation of the problem of negative behavior in preschool children in a single-parent family. The program and methods of the ascertaining, formative and control stages of the pedagogical experiment are presented on the empirical one. Within this part of the work, we have developed evaluation criteria, indicators and levels of socialization of older preschool children raised in single-parent families. Methods for practical study of levels of socialization of children of senior preschool age from single-parent families are selected and developed. A system of pedagogical support for the process of socialization of older preschool children in single-parent families has been developed and tested. Key words: behavioral disorders in children, negative behavior of preschoolers, single-parent family, troubled family, the emergence of negative behavior in preschoolers from single-parent families.uk_UA
dc.description.abstractМагістерська робота на тему «Особливості виникнення негативної поведінки у дошкільників з неповних сімей» виконувалась на теоретичному й емпіричному рівні. На теоретичному рівні здійснене теоретичне обґрунтування проблеми виникнення негативної поведінки у дітей дошкільного віку в умовах неповної сім’ї. На емпіричному – представлені програма і методика констатувального, формувального й контрольного етапів педагогічного експерименту. В межах цієї частини роботи, нами розроблені критерії оцінки, показники та рівні вияву соціалізованості дітей старшого дошкільного віку, які виховуються у неповних сім’ях. Підібрані й розроблені методики для практичного вивченнярівнів соціалізованості дітей старшого дошкільного віку з неповних сімей. Розроблена й перевірена система педагогічної підтримки процесу соціалізації дітей старшого дошкільного віку у неповних сім’ях.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectнегативна поведінка дошкільниківuk_UA
dc.subjectнеповна сім’яuk_UA
dc.titleОсобливості виникнення негативної поведінки у дошкільників з неповних сімейuk_UA
dc.typeDatasetuk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кривенок_магістерська_2020.pdf659,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.