Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2690
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБобро, Л. В.-
dc.date.accessioned2022-12-23T06:26:52Z-
dc.date.available2022-12-23T06:26:52Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБобро Л.В. Партнерська взаємодія закладу дошкільної освіти та сім'ї як основа гармонійного розвитку особистості дитини дошкільного віку. The 4 th International scientific and practical conference “Eurasian scientific discussions” (May 8-10, 2022) Barca Academy Publishing, Barcelona, Spain. 2022. 403 p.uk_UA
dc.identifier.udc37: 372+374-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2690-
dc.description.abstractУ статті розглядається надзвичайно актуальна проблематика, що стосується партнерської взаємодії закладу дошкільної освіти та сім'ї як основи гармонійного розвитку особистості дитини дошкільного віку. У ході теоретичного дослідження визначено, що сім'я являється первинним джерелом розвитку дошкільника. З'ясовано, що спільна взаємодія дошкільного закладу та батьків може забезпечити гармонійний розвиток особистості дитини. Досліджено та зазначено основні завдання спільної діяльності освітнього закладу і сім’ї, виконання яких забезпечить гармонійний розвиток дітей дошкільного віку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпартнерська взаємодія, гармонійний розвитокuk_UA
dc.subjectдошкільник, сім'я, заклад дошкільної освітиuk_UA
dc.titleПАРТНЕРСЬКА ВЗАЄМОДІЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА СІМ'Ї ЯК ОСНОВА ГАРМОНІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПАРТНЕРСЬКА ВЗАЄМОДІЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА.pdf5,17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.