Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2691
Назва: ХАРАКТЕРИСТИКА ФОРМ І ЗАСОБІВ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА СУЧАСНИХ БАТЬКІВ
Автори: Бобро, Л. В.
Ключові слова: партнерська взаємодія, форми роботи
сім'я, заклад дошкільної освіти
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: 3. Бобро Л.В. Характеристика форм і засобів партнерської взаємодії закладу дошкільної освіти та сучасних батьків. The 10th International scientific and practical conference “Modern science: innovations and prospects” (June 25-27, 2022) SSPG Publish, Stockholm, Sweden. 2022. 499 p.
Короткий огляд (реферат): У змісті статті піднімається надзвичайно актуальне проблемне питання щодо форм та засобів партнерської взаємодії закладу дошкільної освіти та сучасних батьків в умовах сьогодення. Зазначено основні особливості, які необхідно враховувати для досягнення високої ефективності взаємодії зазначених субєктів. У межах аналізу наукової літератури визначено: традиційні форми взаємодії закладу дошкільної освіти з батьками вихованців: індивідуальні, групові, колективні; нетрадиційні форми – батьківські читання, тренінги, батьківські вечори, електронний журнал, круглий стіл, Інтернетконсультації, портфоліо дитини дошкільного віку та інші.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2691
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ХАРАКТЕРИСТИКА ФОРМ І ЗАСОБІВ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ.pdf6,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.