Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2691
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБобро, Л. В.-
dc.date.accessioned2022-12-23T06:27:01Z-
dc.date.available2022-12-23T06:27:01Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citation3. Бобро Л.В. Характеристика форм і засобів партнерської взаємодії закладу дошкільної освіти та сучасних батьків. The 10th International scientific and practical conference “Modern science: innovations and prospects” (June 25-27, 2022) SSPG Publish, Stockholm, Sweden. 2022. 499 p.uk_UA
dc.identifier.udc37: 372+374-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2691-
dc.description.abstractУ змісті статті піднімається надзвичайно актуальне проблемне питання щодо форм та засобів партнерської взаємодії закладу дошкільної освіти та сучасних батьків в умовах сьогодення. Зазначено основні особливості, які необхідно враховувати для досягнення високої ефективності взаємодії зазначених субєктів. У межах аналізу наукової літератури визначено: традиційні форми взаємодії закладу дошкільної освіти з батьками вихованців: індивідуальні, групові, колективні; нетрадиційні форми – батьківські читання, тренінги, батьківські вечори, електронний журнал, круглий стіл, Інтернетконсультації, портфоліо дитини дошкільного віку та інші.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпартнерська взаємодія, форми роботиuk_UA
dc.subjectсім'я, заклад дошкільної освітиuk_UA
dc.titleХАРАКТЕРИСТИКА ФОРМ І ЗАСОБІВ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА СУЧАСНИХ БАТЬКІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ХАРАКТЕРИСТИКА ФОРМ І ЗАСОБІВ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ.pdf6,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.