Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2692
Назва: Уміння долати страх: критерії визначення й особливості вияву в дошкільному віці
Автори: Бобро, Л. В.
Ключові слова: уміння долати страх
критерії визначення
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Бобро Л. В. Уміння долати страх: критерії визначення й особливості вияву в дошкільному віці дошкільника. Збірник наукових праць «Педагогічні науки» (Херсонський державний університет) / за ред. докт. пед. наук, проф. В. Л. Фєдяєвої. Херсон, 2016. Вип.LXXI. Т. 2. С. 37–41.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблему страху, причини його виникнення та роль в особистісному становленні дитини дошкільного віку. Проаналізовано поняття «уміння», «долання», «уміння долати». Розкрито сутність поняття «уміння дошкільника долати страх», описано критерії визначення рівнів сформованості вказаного уміння, схарактеризовано його прояви у дошкільному віці та чинники впливу. Здійснено теоретичний аналіз взаємозв’язку проблеми страху та умінням його долати з розвитком емоційно-вольової сфери дитини старшого дошкільного віку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2692
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.