Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2748
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Алексєєва, Олена Григорівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-24T12:07:47Z | - |
dc.date.available | 2023-02-24T12:07:47Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2748 | - |
dc.description.abstract | Тема магістерської роботи «Виховання у дітей 5-6 років позитивного ставлення до школи» досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представлені у двох розділах роботи. На теоретичному рівні обґрунтована проблема виховання позитивного ставлення дітей 5-6 років до школи, зокрема: проаналізовано стан вивчення питання формування ставлення дітей 5-6 років до школи у психолого-педагогічних дослідженнях; здійснено огляд та відповідну аналітичну роботу над джерельною базою проблеми виховання позитивного ставлення до школи дітей старшого дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, створені програма та методика констатувального експерименту, уточнені компоненти, розроблені критерії та показники сформованості ставлення до школи старших дошкільників та схарактеризовані його рівні, на основі яких були виділені й обґрунтовані педагогічні умови, розроблено програму оптимізації виховання позитивного ставлення до школи дітей 5-6 років в умовах ЗДО | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | готовність до школи | uk_UA |
dc.subject | позитивне ставлення дітей 5-6 років до школи | uk_UA |
dc.title | ВИХОВАННЯ У ДІТЕЙ 5-6 РОКІВ ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ШКОЛИ | uk_UA |
dc.type | Dataset | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Алєксєєва_магістерська_2022.pdf | 1,31 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.