Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2751
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванча, Ірина Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-02-24T12:13:05Z-
dc.date.available2023-02-24T12:13:05Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2751-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота виконана на теоретичному та практичному рівнях. На теоретичному рівні уточнено зміст та структуру провідних категорій, проаналізовано теоретичні аспекти розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку. Розкрито вплив сюжетних картин на розвиток зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку. На емпіричному рівні визначено критерії, показники та рівні сформованості зв’язного мовлення у старших дошкільників, досліджено вплив педагогів на формування даної якості у дітей. Виділено та обґрунтовано педагогічні умови та розроблено систему роботирозвитку зв’язного мовлення у дошкільників засобами сюжетних картин.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectзв’язне мовленняuk_UA
dc.subjectконтекстне мовленняuk_UA
dc.titleРОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБОМ СЮЖЕТНИХ КАРТИНuk_UA
dc.typeDatasetuk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іванча_магістерська_2022.pdf1,3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.