Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2752
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевченко, Таміла Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-02-24T12:15:19Z-
dc.date.available2023-02-24T12:15:19Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2752-
dc.description.abstractМагістерська робота виконана на теоретичному й емпіричному рівнях. На теоретичному рівні, внаслідок аналізу існуючних досліджень обґрунтовані внаслідок аналізу існуючних наукових досліджень, вивчили проблему виховання ініціативності у дитини у психолого-педагогічній літературі. Проаналізовали сутність ініціативності дітей дошкільного віку. Охарактерезували сюжетно-рольову гру як засіб виховання ініціативності особистості в період дошкільного дитинства. На емпіричному рівні, в межах педагогічного експерименту, розроблені програма і методика вивчення стану вихованості ініціативності у старшому дошкільному віці в практиці ЗДО. Розроблені відповідні критерії, показники та рівні сформованості ініціативності дітей старшого дошкільного віку. Підібрані методики вивчення стану сформованості вказаної особистісної якості. Розроблена рекомендована система роботи з виховання ініціативності старших дошкільників засобами гри.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectініціативністьuk_UA
dc.subjectсюжетно-рольова граuk_UA
dc.titleВиховання ініціативностідошкільників засобами гриuk_UA
dc.typeDatasetuk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Левченко_магістерська_2022.pdf924,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.