Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2752
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Левченко, Таміла Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-24T12:15:19Z | - |
dc.date.available | 2023-02-24T12:15:19Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2752 | - |
dc.description.abstract | Магістерська робота виконана на теоретичному й емпіричному рівнях. На теоретичному рівні, внаслідок аналізу існуючних досліджень обґрунтовані внаслідок аналізу існуючних наукових досліджень, вивчили проблему виховання ініціативності у дитини у психолого-педагогічній літературі. Проаналізовали сутність ініціативності дітей дошкільного віку. Охарактерезували сюжетно-рольову гру як засіб виховання ініціативності особистості в період дошкільного дитинства. На емпіричному рівні, в межах педагогічного експерименту, розроблені програма і методика вивчення стану вихованості ініціативності у старшому дошкільному віці в практиці ЗДО. Розроблені відповідні критерії, показники та рівні сформованості ініціативності дітей старшого дошкільного віку. Підібрані методики вивчення стану сформованості вказаної особистісної якості. Розроблена рекомендована система роботи з виховання ініціативності старших дошкільників засобами гри. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | ініціативність | uk_UA |
dc.subject | сюжетно-рольова гра | uk_UA |
dc.title | Виховання ініціативностідошкільників засобами гри | uk_UA |
dc.type | Dataset | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Левченко_магістерська_2022.pdf | 924,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.