Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2754
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛобок, Ольга Іванівна-
dc.date.accessioned2023-02-24T12:22:57Z-
dc.date.available2023-02-24T12:22:57Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2754-
dc.description.abstractТема кваліфікаційної роботи «Формування впевненості у собі у дітей 6-7-го років життя» досліджувалася на теоретичному й емпіричному рівнях. Результати вивчення базової якості особистості представлено у двох розділах роботи. На теоретичному рівні схарактеризовано стан розробки проблеми формування впевненості у собі вітчизняними та зарубіжними фахівцями; розкрито динаміку змін у становленні та розвитку впевненості як інтегральної якості особистості в дошкільному дитинстві; обґрунтовано педагогічні умови оптимізації процесу виховання впевненості в собі у дітей шостого-сьомого років життя в закладі дошкільної освіти. З метою розв’язання емпіричних завдань дослідження розроблено програму й методику констатувального експерименту; визначено критерії, показники та структурні компоненти впевненостіі у собі; описано рівні її сформованості у дітей шостого-сьомого років життя; розроблено методичні рекомендації для педагогів щодо ефективної організації виховного процесу у закладі дошкільної освітиuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectвпевненість у собіuk_UA
dc.subjectоптимізація виховного процесуuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ ВПЕВНЕНОСТІ У СОБІ У ДІТЕЙ ШОСТОГО-СЬОМОГО РОКІВ ЖИТТЯuk_UA
dc.typeDatasetuk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лобок_магістерська_2022.pdf1,04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.