Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2755
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаксимів, Лілія Валентинівна-
dc.date.accessioned2023-02-24T12:24:26Z-
dc.date.available2023-02-24T12:24:26Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2755-
dc.description.abstractМагістерська робота «Формування пізнавальних інтересів дітей 5-6 років засобами медіаосвіти» досліджувалася на теоретичному й емпіричному рівнях. На теоретичному рівні обґрунтована проблема формування пізнавальних інтересів дітей 5-6 років, зокрема: проаналізовано стан вивчення питання пізнавальних інтересів дітей 5-6 років у наукових дослідженнях; здійснено огляд та відповідну аналітичну роботу над джерельною базою з проблеми використання засобів медіаосвіти для формування пізнавальних інтересів старших дошкільників в умовах закладу дошкільної освіти. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, створені програма та методика констатувального експерименту, уточнені компоненти, розроблені критерії та показники сформованості пізнавальних інтересів старших дошкільників та схарактеризовані їх рівні, на основі яких були виділені й обґрунтовані педагогічні умови, розроблено програму оптимізації формування пізнавальних інтересів дітей 5-6 років засобами медіаосвіти в умовах ЗДО.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпізнавальний інтересuk_UA
dc.subjectзасоби медіаосвітиuk_UA
dc.titleФормування пізнавальних інтересів дітей 5-6 років засобами медіаосвітиuk_UA
dc.typeDatasetuk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Максимів_магістерська_2022.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.