Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2755
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Максимів, Лілія Валентинівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-24T12:24:26Z | - |
dc.date.available | 2023-02-24T12:24:26Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2755 | - |
dc.description.abstract | Магістерська робота «Формування пізнавальних інтересів дітей 5-6 років засобами медіаосвіти» досліджувалася на теоретичному й емпіричному рівнях. На теоретичному рівні обґрунтована проблема формування пізнавальних інтересів дітей 5-6 років, зокрема: проаналізовано стан вивчення питання пізнавальних інтересів дітей 5-6 років у наукових дослідженнях; здійснено огляд та відповідну аналітичну роботу над джерельною базою з проблеми використання засобів медіаосвіти для формування пізнавальних інтересів старших дошкільників в умовах закладу дошкільної освіти. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, створені програма та методика констатувального експерименту, уточнені компоненти, розроблені критерії та показники сформованості пізнавальних інтересів старших дошкільників та схарактеризовані їх рівні, на основі яких були виділені й обґрунтовані педагогічні умови, розроблено програму оптимізації формування пізнавальних інтересів дітей 5-6 років засобами медіаосвіти в умовах ЗДО. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | пізнавальний інтерес | uk_UA |
dc.subject | засоби медіаосвіти | uk_UA |
dc.title | Формування пізнавальних інтересів дітей 5-6 років засобами медіаосвіти | uk_UA |
dc.type | Dataset | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Максимів_магістерська_2022.pdf | 1,02 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.