Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2757
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сідько, Олена Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-24T12:28:45Z | - |
dc.date.available | 2023-02-24T12:28:45Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2757 | - |
dc.description.abstract | Магістерська робота виконана на теоретичному й емпіричному рівнях. На теоретичному рівні, внаслідок аналізу існуючних наукових досліджень, ми здійснили аналіз гіперактивності у дошкільників як психолого-педагогічної проблеми. Вивчили причини та прояви гіперактивності у дітей дошкільного віку. Охарактерезували ігрову діяльність як засіб подолання гіперактивності у дошкільників. На емпіричному рівні, в межах педагогічного експерименту, нами розроблені програма і методика вивчення гіперактивності у дошкільників. З цією метою, нами розроблені відповідні критерії, показники та рівні її виявлення у дітей дошкільного віку. Підібрані й розроблені методики для практичного вивчення стану гіперактивності дітей вказаної цільової групи в ЗДО. Розроблена рекомендована система роботи з використання з подолання гіперактивності дошкільників засобами ігрової діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | гіперактивна поведінка | uk_UA |
dc.subject | гра | uk_UA |
dc.title | Подолання гіперактивності у дошкільників засобами ігрової діяльності | uk_UA |
dc.type | Dataset | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сідько_магістерська_2022.pdf | 1,06 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.