Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2759
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Скоромна, Тетяна Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-24T12:32:07Z | - |
dc.date.available | 2023-02-24T12:32:07Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2759 | - |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота виконана на теоретичному та практичному рівнях. На теоретичному рівні уточнено зміст та структуру провідних категорій, проаналізовано особливості формування мовленнєвої компетентності у старших дошкільників. Проаналізовано казку як засіб формування мовленнєвої компетентності у дітей старшого дошкільного віку. На емпіричному рівні вивчено рівнісформованості мовленнєвої компетентності у дітей старшого дошкільного віку. Виділено педагогічні умовита розроблено систему формування мовленнєвої компетентності у старших дошкільників засобами казки. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | мовленнєва компетентність | uk_UA |
dc.subject | казка | uk_UA |
dc.title | Формування мовленнєвої компетентностіу старших дошкільників засобами казки | uk_UA |
dc.type | Dataset | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Скоромна Т._магістерська_2022.pdf | 1,6 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.