Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2760
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСлободянюк, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-02-24T12:34:37Z-
dc.date.available2023-02-24T12:34:37Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2760-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота виконана на теоретичному та практичному рівнях. На теоретичному рівні уточнено зміст та структуру провідних категорій, проаналізовано теоретичні аспекти розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку за допомогою мнемотехніки. Охарактеризовано педагогічні умови розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку за допомогою мнемотехніки. На емпіричному рівні визначено критерії, показники та рівні сформованості зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку, досліджено вплив педагогів на розвиток даної якості у дітей. Виділено педагогічні умови та розроблено систему роботи з розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку за допомогою мнемотехніки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectрозвиток зв’язного мовленняuk_UA
dc.subjectмнемотехнікаuk_UA
dc.titleРозвиток зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобом мнемотехнікиuk_UA
dc.typeDatasetuk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Слободянюк_магістерська.pdf1,71 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.