Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2761
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТерес, Юлія Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-02-24T12:36:17Z-
dc.date.available2023-02-24T12:36:17Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2761-
dc.description.abstractТема магістерської роботи «Формування у дітей старшого дошкільного віку власної гідності» досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представлені у двох розділах роботи. На теоретичному рівні обґрунтована проблема дослідження формування у дітей старшого дошкільного віку власної гідності, зокрема вказано, що гідність є однією з категорій прав людини, яка втілює в собі цінності моралі. Проаналізовано поняття власної гідності в науковій літературі. Здійснено огляд та відповідну аналітичну роботу над джерельною базою, що відображає динаміку розвитку власної гідності в дошкільному дитинстві; проаналізовані підходи до розвитку власної гідності у дітей шостого-сьомого років життя у поточних програмах. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, розроблена програма й методика констатувального й контрольного етапів педагогічного експерименту. У ході теретичного аналізу досліджуваної проблеми та констатувального експеременту розроблені педагогічні умови, що стали своєрідним орієнтиром в створенні методики формування власної гідності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкультура гідності особистостіuk_UA
dc.subjectвласна гідністьuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ВЛАСНОЇ ГІДНОСТІuk_UA
dc.typeDatasetuk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Терес_магістерська_2022.pdf2,51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.