Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2763
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фіалковська, Тетяна Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-24T12:45:52Z | - |
dc.date.available | 2023-02-24T12:45:52Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2763 | - |
dc.description.abstract | Робота присвячена розкриттю теоретичних та практичних засад такої важливої проблеми сьогодення, як економічне виховання дітей старшого дошкільного віку. Важливим засобом економічного виховання визначається народна педагогіка – етнопедагогіка. Упродовж віків народна вихована система накопичила багатий ресурс щодо формування у дітей явлень економічного спрямування, умінь розпоряджатися грошима, бути заощадливим тощо. Автором досліджено проблему на теоретичному та емпіричному рівнях. Розроблено критерії та показники економічної вихованості дітей 6-7 років та на основі експериментального вивчення стану практики закладу дошкільної освіти визначено три рівні її сформованості. Виявлено чинники впливу на ефективність роботи з економічного виховання дітей у ЗДО з урахуванням етнопедагогічної складової. Запропоновано програму експериментальної роботи щодо використання засад етнопедагогіки в економічному вихованні дітей старшого дошкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | економічне виховання дітей | uk_UA |
dc.subject | етнопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови економічного виховання старших дошкільників на засадах етнопедагогіки | uk_UA |
dc.type | Dataset | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Фіалковська_магістерська_2022.pdf | 1,2 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.