Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2763
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФіалковська, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-02-24T12:45:52Z-
dc.date.available2023-02-24T12:45:52Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2763-
dc.description.abstractРобота присвячена розкриттю теоретичних та практичних засад такої важливої проблеми сьогодення, як економічне виховання дітей старшого дошкільного віку. Важливим засобом економічного виховання визначається народна педагогіка – етнопедагогіка. Упродовж віків народна вихована система накопичила багатий ресурс щодо формування у дітей явлень економічного спрямування, умінь розпоряджатися грошима, бути заощадливим тощо. Автором досліджено проблему на теоретичному та емпіричному рівнях. Розроблено критерії та показники економічної вихованості дітей 6-7 років та на основі експериментального вивчення стану практики закладу дошкільної освіти визначено три рівні її сформованості. Виявлено чинники впливу на ефективність роботи з економічного виховання дітей у ЗДО з урахуванням етнопедагогічної складової. Запропоновано програму експериментальної роботи щодо використання засад етнопедагогіки в економічному вихованні дітей старшого дошкільного віку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectекономічне виховання дітейuk_UA
dc.subjectетнопедагогікаuk_UA
dc.titleПедагогічні умови економічного виховання старших дошкільників на засадах етнопедагогікиuk_UA
dc.typeDatasetuk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фіалковська_магістерська_2022.pdf1,2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.