Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2765
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондарева, Анна Валеріївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-24T12:52:15Z | - |
dc.date.available | 2023-02-24T12:52:15Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2765 | - |
dc.description.abstract | Наукова робота присвячена аналізу такого аспекту проблеми соціально-комунікативного розвитку дітей старшого дошкільного віку як формування соціально-комунікативних умінь засобами ігрового простору закладу дошкільної освіти. Розкрито сутнісні ознаки соціально-комунікативних умінь як психолого-педагогічної категорії та виявлено особливості їх формування у дітей 6-7 років. Надано соціокультурну характеристику гри як засобу формування соціально-комунікативних умінь у дітей старшого дошкільного віку та обґрунтовано на основі цього потенціал ігрового простору закладу дошкільної освіти. Проведено експериментальне дослідження з виявлення педагогічних умов формування соціально-комунікативних умінь дітей старшого дошкільного віку в ігровому просторі ЗДО. Запропоновано методику організації роботи з перевірки зазначених педагогічних умов. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | соціально-комунікативні уміння | uk_UA |
dc.subject | ігровий простір ЗДО | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови формування соціально-комунікативних умінь дітей старшого дошкільного віку в ігровому просторі ЗДО | uk_UA |
dc.type | Dataset | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бондарева_магістерська_2022_.pdf | 1,1 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.