Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2765
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондарева, Анна Валеріївна-
dc.date.accessioned2023-02-24T12:52:15Z-
dc.date.available2023-02-24T12:52:15Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2765-
dc.description.abstractНаукова робота присвячена аналізу такого аспекту проблеми соціально-комунікативного розвитку дітей старшого дошкільного віку як формування соціально-комунікативних умінь засобами ігрового простору закладу дошкільної освіти. Розкрито сутнісні ознаки соціально-комунікативних умінь як психолого-педагогічної категорії та виявлено особливості їх формування у дітей 6-7 років. Надано соціокультурну характеристику гри як засобу формування соціально-комунікативних умінь у дітей старшого дошкільного віку та обґрунтовано на основі цього потенціал ігрового простору закладу дошкільної освіти. Проведено експериментальне дослідження з виявлення педагогічних умов формування соціально-комунікативних умінь дітей старшого дошкільного віку в ігровому просторі ЗДО. Запропоновано методику організації роботи з перевірки зазначених педагогічних умов.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсоціально-комунікативні умінняuk_UA
dc.subjectігровий простір ЗДОuk_UA
dc.titleПедагогічні умови формування соціально-комунікативних умінь дітей старшого дошкільного віку в ігровому просторі ЗДОuk_UA
dc.typeDatasetuk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондарева_магістерська_2022_.pdf1,1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.