Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2770
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМацібора, Тетяна Петрівна-
dc.date.accessioned2023-02-24T13:01:24Z-
dc.date.available2023-02-24T13:01:24Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2770-
dc.description.abstractМагістерська робота «Педагогічні умови формування пізнавальної активності дітей 5-6 років» досліджувалася на теоретичному й емпіричному рівнях. На теоретичному рівні обґрунтована проблема формування пізнавальної активності дітей 5-6 років, зокрема: проаналізовано стан вивчення питання пізнавальної активності дітей 5-6 років у наукових дослідженнях; здійснено огляд та відповідну аналітичну роботу над джерельною базою з проблеми динаміки розвитку та формування пізнавальної активності старших дошкільників, проаналізовано основні чинники її формування у дошкільній галузі. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, створені програма та методика констатувального експерименту, уточнені компоненти, розроблені критерії та показники сформованості пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку та схарактеризовані її рівні, на основі яких були виділені й обґрунтовані педагогічні умови та розроблено програму оптимізації формування пізнавальної активності дітей 5-6 років.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпізнавальна активність дітей 5-6 роківuk_UA
dc.subjectдослідницька активністьuk_UA
dc.titleПедагогічні умови формування пізнавальної активності дітей 5-6 роківuk_UA
dc.typeDatasetuk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мацібора_магістерська_2022.pdf951,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.