Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2942
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Матвієнко, С. І. | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-19T05:41:53Z | - |
dc.date.available | 2023-06-19T05:41:53Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.udc | 373.21 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2942 | - |
dc.description | The electronic textbook is compiled in accordance with the program the academic discipline "pre-school education: theory and practice", which it is implemented in the preparation of applicants for the second (master's) level of Education specialty 012 preschool education. The manual clarifies the content, feasibility study- ethical and organizational foundations of pre-school education; its analysis is carried out foreign experience; the main aspects of continuity as the main one are considered the principle of implementation of pre-school education; the specifics of readiness are revealed children to study at school and modern approaches to its provision. Recommended for undergraduates of specialty 012 preschool education, teachers, participants in the educational process (educators and managers of Zdob teach- primary school teachers of NUS, teachers of extracurricular education, what is the loan- підготов preparing children for school) who are interested in problems pre-school education | uk_UA |
dc.description.abstract | Електронний навчальний посібник укладено у відповідності з програмою навчальної дисципліни «Передшкільна освіта: теорія та практика», яка реалізується у підготовці здобувачів другого (магістерського) рівня освіти за спеціальністю 012 Дошкільна освіта. У посібнику уточнено зміст, теоретичні та організаційні засади передшкільної освіти; проаналізовано її зарубіжний досвід; розглянуто головні аспекти наступності як головного принципу реалізації передшкільної освіти; розкрито специфіку готовності дітей до навчання у школі та сучасні підходи до її забезпечення. Рекомендовано для магістрантів спеціальності 012 Дошкільна освіта, викладачів, учасників освітнього процесу (вихователів і керівників ЗДО, вчителів початкових класів НУШ, педагогів позашкільної освіти, що займаються підготовкою дітей до школи), які цікавляться проблемами передшкільної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | передшкільна освіта | uk_UA |
dc.subject | підготовка дітей до навчання у школі | uk_UA |
dc.subject | передшкільна підготовка | uk_UA |
dc.subject | готовність дітей до навчання у школі | uk_UA |
dc.subject | дошкільна зрілість | uk_UA |
dc.title | Передшкільна освіта: теорія та практика | uk_UA |
dc.title.alternative | Передшкільна освіта: теорія та практика: навчальний посібник | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Передшкільна_освіта_посібник_Матвієнко.pdf | 5,72 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.