Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3111
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКресан О. Д.-
dc.date.accessioned2023-11-30T11:28:44Z-
dc.date.available2023-11-30T11:28:44Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationКресан О.Д. Психологічні аспекти переживання життєвих подій сучасними студентами // Сучасна молодь: крок у майбутнє: Матеріли ІІ Міжнародної науково-практичної конференції для студентів та аспірантів. Суми: СумДПУ ім. А.С.Макаренка, 2008. С.345-349.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3111-
dc.description.abstractЗміни в освітньому просторі, зокрема в галузі вищої освіти, призводять до перебудови світогляду та зрушення колишніх орієнтирів студентської молоді. В сучасних умовах, коли сфера діяльності професіонала стає вужчою, а вимоги до нього все жорсткішими, змінюється роль професійної підготовки та вищої освіти загалом. Студенти як соціальний прошарок включають молодих людей, що здобувають освіту в учбових закладах. Як вікова група студенти становлять собою найчастіше молодь віком від 16-17 до 25-30 років. У психологічній науці цей віковий період називають ранньою дорослістю (Г.Крайг, Д.Б.Бромлей, Д.Левінсон), „віком зрілості” (Б. Г. Ананьєв), молодістю (Ш. Бюлер, Е. Еріксон) тощо. При цьому вік від 17 до 22 років деякими авторами вважається перехідним етапом від юності до дорослості [10, с. 35].uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпсихологічні аспектиuk_UA
dc.subjectжиттєві подіїuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.titleПсихологічні аспекти переживання життєвих подій сучасними студентамиuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2008_Кресан О_стаття.pdf330,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.