Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3147
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШумський, М. О.-
dc.date.accessioned2023-12-28T15:13:41Z-
dc.date.available2023-12-28T15:13:41Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.udc378.22:78.071.2-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3147-
dc.description.abstractПосилена увага педагогів мистецьких напрямів до сучасних методів підготовки спеціалістів в усьому світі пояснюється тим, що освітня система враховує та оперативно реагує на вимоги сучасного суспільства. Не є виключенням і підготовка оркестрових диригентів. Відпрацювання та удосконалення методики підготовки оркестрових диригентів має починатись з урахування складності, системності та полівекторності формування особистісної діяльнісної професійності здобувача, що передбачає запровадження комплексної методики як інноваційної технології, орієнтованої на сучасні запити у цій професії. Саме в цьому полягає актуальність представленої роботи. Метою дослідження статті є встановлення суті понять «диригування», «техніка диригування», «диригентська майстерність», «діяльнісна полівекторність», а також розглянуто складові та алгоритм підготовки диригентів, визначення змісту навчальних програм з підготовки спеціалістів, що планують присвятити себе професії диригента; представлено ті знання та навички, які необхідні для роботи в цій галузі; розглянуто основні проблемні питання щодо методів підготовки диригентів, роль природних даних та необхідність активного фахового тренінгу та постійного технічного й теоретичного вдосконалення. З метою розгляду діяльнісної полівекторності у підготовці оркестрових диригентів використано комплексний підхід до методології. Це описовий метод, аналіз та синтез, а також методика міждисциплінарних досліджень, порівняльний та зіставний методи. Основною гіпотезою у дослідженні є припущення, що формування діяльнісної полівекторності в процесі магістерської підготовки оркестрових диригентів має бути багатоцільовим, та відбуватись паралельно з поглибленим засвоєнням музично-теоретичних знань, оркестровою практикою та формуванням інноваційних за художнім змістом концепцій навчальних планів та навчальних програм, а також у синергії з професійними митцями – практиками, наставниками. Перспективними є дослідження окремих компонент діяльнісної полівекторності оркестрових диригентів, подальше винайдення ефективних концепцій змісту диригентської освіти, формування інноваційних індивідуальних навчальних прог- рам з диригування, розширення меж застосування практичного досвіду здобува- чів в умовах концертно-виконавської практики.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectдіяльнісна полівекторністьuk_UA
dc.subjectвища музична освітаuk_UA
dc.subjectдиригентська майстерністьuk_UA
dc.subjectметодика викладанняuk_UA
dc.subjectоркестровий диригентuk_UA
dc.titleДІЯЛЬНІСНА ПОЛІВЕКТОРНІСТЬ СУЧАСНОЇ МАГІСТЕРСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ ОРКЕСТРОВИХ ДИРИГЕНТІВuk_UA
Appears in Collections:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2023, № 3.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
макет_НЗ_№3_2023-64-70.pdf225,65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.