Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3168
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКресан О. Д.-
dc.date.accessioned2024-01-03T07:17:22Z-
dc.date.available2024-01-03T07:17:22Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКресан О.Д. Переживання та усвідомлення студентами життєвих подій за допомогою їх наративізації / О.Д.Кресан //Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад : зб. наук. праць матеріалів III Всеукраїнської науково-практичної конференції, 27 квітня 2017 р., м. Київ, Національний авіаційний університет / наук. ред. Н.П.Муранова. К. : НАУ, 2018. 320 с. С. 138-141.uk_UA
dc.identifier.udc159.923.2: 057.875-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3168-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз психологічних особливостей переживання та усвідомлення студентами життєвих подій за допомогою їх наративізації – вираження у формі текстів та життєвих історій. Проаналізовано емпіричний матеріал дослідження усних і письмових наративів студентів про життєві події. Показано, що у процесі оповіді наративу людина не лише усвідомлює власний досвід, але й знаходить сенс певної життєвої події, що сприяє саморозвитку цілісної особистості.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпереживанняuk_UA
dc.subjectжиттєві історіїuk_UA
dc.subjectжиттєва подіяuk_UA
dc.subjectнаративuk_UA
dc.subjectусвідомленняuk_UA
dc.titleПереживання та усвідомлення студентами життєвих подій за допомогою їх наративізаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НАУ_Кресан_2018.pdf437,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.