Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3169
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Недобой А. В. | - |
dc.contributor.author | Кресан О. Д. | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-03T07:17:34Z | - |
dc.date.available | 2024-01-03T07:17:34Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Недобой А.В., Кресан О.Д. Уявлення про вчителя у старшокласників з різною мотивацією до навчання // Теоретичні й методологічні проблеми сучасної психології: збірник матеріалів науково-теоретичного семінару (16 травня 2018 року, Ніжин – Київ) /за редакцією М.В. Папучі. Ніжин : НДУ ім.М.Гоголя, 2018. 122 с. С. 69-71 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3169 | - |
dc.description.abstract | Однією з центральних фігур освітнього процесу в сучасній школі був і залишається вчитель. Саме на нього покладена місія реалізації цілей і завдань навчання й виховання підростаючого покоління. Він є організатором активної навчально-пізнавальної, трудової, громадської та естетичної діяльності учнів. У сучасних умовах оновлення нашого суспільства роль і значення вчителя складно переоцінити. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | вчитель | uk_UA |
dc.subject | старшокурсник | uk_UA |
dc.subject | мотивація до навчання | uk_UA |
dc.title | Уявлення про вчителя у старшокласників з різною мотивацією до навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Недобой_КресанУЯВЛЕННЯ ПРО ВЧИТЕЛЯ У СТАРШОКЛАСНИКІВ З РІЗНОЮ МОТИВАЦІЄЮ.pdf | 303,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.