Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3169
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНедобой А. В.-
dc.contributor.authorКресан О. Д.-
dc.date.accessioned2024-01-03T07:17:34Z-
dc.date.available2024-01-03T07:17:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationНедобой А.В., Кресан О.Д. Уявлення про вчителя у старшокласників з різною мотивацією до навчання // Теоретичні й методологічні проблеми сучасної психології: збірник матеріалів науково-теоретичного семінару (16 травня 2018 року, Ніжин – Київ) /за редакцією М.В. Папучі. Ніжин : НДУ ім.М.Гоголя, 2018. 122 с. С. 69-71uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3169-
dc.description.abstractОднією з центральних фігур освітнього процесу в сучасній школі був і залишається вчитель. Саме на нього покладена місія реалізації цілей і завдань навчання й виховання підростаючого покоління. Він є організатором активної навчально-пізнавальної, трудової, громадської та естетичної діяльності учнів. У сучасних умовах оновлення нашого суспільства роль і значення вчителя складно переоцінити.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectвчительuk_UA
dc.subjectстаршокурсникuk_UA
dc.subjectмотивація до навчанняuk_UA
dc.titleУявлення про вчителя у старшокласників з різною мотивацією до навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.