Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3175
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолікарпова, Марія Наджафівна-
dc.date.accessioned2024-01-03T13:34:29Z-
dc.date.available2024-01-03T13:34:29Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3175-
dc.descriptionPolikarpova M.N. Pedagogical conditions of socialization of preschool children in artistic and creative activities / Polikarpova M.N. Qualification work. Nizhin, 2023. 90 p. The scientific work is devoted to the analysis of this aspect of the problem of socialization of preschool children by means of artistic and transformative activities. The main scientific approaches to personality socialization during preschool childhood are analyzed. The socializing potential of artistic and transformative activities for preschool children is revealed. The diagnosis of the socialization of preschoolers was carried out in the procedure of conducting a ascertaining experiment. Criteria and indicators have been developed, the level of socialization of preschool children through artistic and transformative activities has been identified and substantiated. Pedagogical conditions for the socialization of preschool children by means of artistic and transformative activities have been determined, and methodical materials have been developed to ensure each of these conditions. Key words: socialization, socialization of preschool children, subject activity, subject-transformative activity, artistic-transformative activity, preschool children.uk_UA
dc.description.abstractНаукова робота присвячена аналізу такого аспекту проблеми соціалізації дітей передшкільного віку засобами художньо-перетворювальної діяльності. Проаналізовано основні наукові підходи до соціалізації особистості у період передшкільного дитинства. Розкрито соціалізуючий потенціал художньо-перетворювальної діяльності щодо дітей передшкільного віку. Здійснено діагностику соціалізованості дошкільників у процедурі проведення констатувального експерименту. Розроблено критерії та показники, виявлено та обґрунтовано рівня соціалізованості дітей передшкільного віку засобами художньо-перетворювальної діяльності. Визначено педагогічні умови соціалізації дітей передшкільного віку засобами художньо-перетворювальної діяльності та розроблено методичні матеріали щодо забезпечення кожної із цих умов.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectсоціалізація дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectпредметно-перетворювальна діяльністьuk_UA
dc.subjectхудожньо-перетворювальна діяльністьuk_UA
dc.subjectдіти передшкільного вікуuk_UA
dc.titleПедагогічні умови забезпечення соціалізації дітей передшкільного віку в художньо-перетворювальній діяльностіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Полікарпова_магістерська_2023.pdf1,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.